Termeni si Condiţii - Casa Pescarului
Bine ati venit pe site-ul www.casapescaruluimila23.ro! Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile de utilizare ale acestui website prezentate mai jos. Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune termenilor si conditiilor de utilizare, implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestia si reprezinta intreaga intelegere (contractul) dintre parti.
Pensiunea Casa Pescarului
Cu sediul in comuna Crişan – sat Mila 23 – jud. Tulcea, Romania este proprietarul/administratorul website-ului: www.casapescaruluimila23.ro
Pensiunea Casa Pescarului isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Politica de confidentialitate si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila. De aceea, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.
Informatii personale
Utilizatorul este responsabil pentru toate activitatile care survin prin accesarea site-ului Pensiunii Casa Pescarului. Pensiunea Casa Pescarului nu poate fi facuta responsabila pentru actiunile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea datelor personale.
Drepturile utilizatorului
Pensiunea Casa Pescarului garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, fara acordul scris al Pensiunii Casa Pescarului.
Securitatea datelor personale
Datele dumneavoastra personale vor putea fi utilizate de catre Pensiunea Casa Pescarului pentru confirmarea comenzilor, informarea prin e-mail, mesaje scrise (SMS), posta sau alte mijloace de comunicare despre actiunile ulterioare, realizarea de rapoarte statistice etc.
Datele dumneavoastra personale vor putea fi transmise autoritatilor in drept cu scopul verificarii tranzactiilor comerciale sau altor autoritati in drept pentru efectuarea oricaror verificari justificate in baza legii.
Datele furnizate de catre clienti sunt strict confidentiale. Pensiunea Casa Pescarului se angajeaza in fata clientilor sai sa nu furnizeze aceste date unor terte persoane sau companii si sa le utilizeze strict pentru uzul relatiei de afaceri dintre client si Pensiunea Casa Pescarului.
Acest site foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul nostru.
Pensiunea Casa Pescarului se obliga sa respecte drepturile dumneavoastra conferite de Legea 677/2001, iar la cererea dumneavoastra trimisa la adresa Pensiunii Casa Pescarului, se obliga: sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor dumneavoastra personale.
Pensiunea Casa Pescarului certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea neavand un caracter limitativ):
a. dreptul de a cere Pensiunii Casa Pescarului sa va confirme daca prelucreaza sau nu datele dumneavoastra personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;
b. dreptul de a cere Pensiunii Casa Pescarului sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001;
c. dreptul de a cere Pensiunii Casa Pescarului sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor sale personale;
d. dreptul de a cere Pensiunii Casa Pescarului sa inceteze expedierea de mesaje promotionale.
Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa: ecaterina.epifan@yahoo.com
In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv de terte persoane: Pensiunea Casa Pescarului garanteaza securitatea sistemelor informatice.
Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, pe serverele Pensiunii Casa Pescarului.
ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI PENSIUNEA CASA PESCARULUI SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL, VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.
Copyright
Intregul continut al site-ului Pensiunea Casa Pescarului – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date – este proprietatea Pensiunea Casa Pescarului si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Pensiunii Casa Pescarului a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Mod de lucru
Prin accesarea site-ului Pensiunea Casa Pescarului, folosirea, vizitarea, cumpararea de servicii sau trimiterea de e-mail-uri adresate Pensiunea Casa Pescarului, comunicarea se realizeaza in mod electronic, considerandu-se astfel ca utilizatorul consimte primirea notificarilor de la Pensiunea Casa Pescarului in modalitate electronica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
Utilizatorul nu poate considera confirmata o rezervare decat dupa ce a primit confirmarea prin fax si/sau email de la Pensiunea Casa Pescarului.
Plata serviciilor
Rezervarea se va face prin achitarea avansului de 50%, după ce în prealabil s-a confirmat disponibilitatea pachetului turistic;
Restul de plată a sejurului se poate achita și după ce veți ajunge la pensiune, chash sau prin transfer bancar
Tarife
Tarifele afisate in site se pot schimba in orice moment. Majorarile de tarife nu afecteaza rezervarile deja confirmate. Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervarile confirmate.
Plati / garantii
Efectuarea rezervarilor prin site-ul Pensiunea Casa Pescarului este gratuita.
Informatiile introduse de utilizator
Datele de rezervare ale utilizatorilor sunt confidentiale. La rezervare se transmit hotelului doar informatiile esentiale necesare efectuarii rezervarii. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Datele de rezervare trebuie completate cu atentie. Pensiunea Casa Pescarului poate anula fara avertisment rezervarile efectuate pentru care se constata ca au fost introduse date eronate. De asemenea, Pensiunea Casa Pescarului poate anula orice rezervare efectuata de catre un utilizator care nu poate fi contactat telefonic in legatura cu rezervarea efectuata, dar nu si daca utilizatorul respectiv a mai efectuat rezervari prin Pensiunea Casa Pescarului si acestea au fost onorate sau daca serviciile rezervate au fost platite in avans.
Litigii
Prin folosirea site-ului (vizitarea sau cumpararea serviciilor), utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna ‘Termeni si conditii’ de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si Pensiunea Casa Pescarului. In cazul unor eventuale conflicte intre Pensiunea Casa Pescarului si utilizatori, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
POLITICA DE COOKIE
Ce este un fişier cookie şi în ce scop este folosit?
Website-ul noastru utilizează tehnologia de tip cookie pentru a vă oferi un serviciu web mai bun și personalizat. Datele stocate de fișierele de tip cookie utilizate pe Website-ul noastru nu arată niciodată detalii personale în baza cărora să poată fi stabilită o identitate individuală.
Un fișier de tip cookie reprezintă un mic fișier text care este stocat și/sau citit de browserul dvs. web pe hard disk-ul dispozitivului dvs. final (de exemplu, computer, laptop sau smartphone) în funcție de site-urile web pe care le vizitați. De asemenea, fișierele de tip cookie fac interacțiunea dvs. cu site-urile web mai sigură și mai rapidă, deoarece acestea își pot aminti preferințele dvs. (de exemplu, autentificare, limbă), trimițând informațiile pe care le conțin înapoi la site-ul web originar (first-party cookie) sau către alt site web căruia le aparțin (third-party cookie), atunci când vizitați din nou site-ul web respectiv utilizând același dispozitiv final.
Cum puteţi controla fişierele de tip cookie?
Vă puteți retrage consimțământul privind fișierele de tip cookie în orice moment. În acest scop, puteţi să blocaţi sau eliminaţi fişierele cookie fie prin intermediul setărilor browserului dvs. web sau prin utilizarea unor software-uri puse la dispoziţie de terți, sau urmând instrucţiunile specifice pentru categoriile de cookie din secţiunile următoare. In orice situaţie, pot apărea probleme legate de utilizarea anumitor părți ale site-ului web dacă dezactivaţi fişierele de tip cookie.
În cazul în care doriți să eliminați fișierele de tip cookie stocate pe dispozitivele dvs. și să configurați browserul dvs. web astfel încât să refuze fișiere de tip cookie, puteți să utilizați setările privind preferințele din browser-ul dvs. web. De obicei, puteți găsi setările de navigare referitoare la fișiere de tip cookie în meniurile „Opțiuni”, „Instrumente” sau „Preferințe” din browserul web pe care îl utilizați pentru a accesa Website-urile noastre. În funcție de browserele web existente, pot fi utilizate mijloace diverse pentru a dezactiva fișierele de tip cookie. Pentru a obține mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul browserelor dvs.:
- Setări cookie în Internet Explorer – Internet Explorer;
- Setări cookie în Firefox – Firefox;
- Setări cookie în Chrome – Chrome;
- Setări cookie în Safari – Safari;
- Setări cookie în Edge – Edge;
- Setări cookie în Opera – Opera.
Pentru a afla mai multe despre fișierele de tip cookie, vă rugăm să vizitați www.allaboutcookies.org sau să vedeți www.youronlinechoices.eu, care conține informații suplimentare privind publicitatea comportamentală și viața privată online.
Can I bring a tripod for my camera?
We have handicapped restrooms on the 86th Floor Observatory and also have lowered viewing walls and binoculars. Service dogs are allowed throughout the building. Motorized and non-motorized wheelchairs are permitted. The 86th Floor has ramps to make getting around easier and lowered viewing walls so that visitors in chairs can still take in the view. The 102nd Floor currently has a higher wall, but we are working to make it more accessible to all our visitors.
Fișierele de tip cookie utilizate pe Website-ul nostru
În baza funcției și scopului pentru care sunt utilizate fișierele de tip cookie, acestea sunt, de obicei, clasificate în următoarele categorii, pe care le utilizam:
- Fișiere de tip cookie absolut necesare vă permit să navigați pe Website și să îi utilizați funcțiile de bază. De obicei, acestea sunt instalate doar ca răspuns la acțiunile efectuate de dvs. care echivalează cu o cerere de servicii. Aceste fișiere de tip cookie sunt indispensabile pentru utilizarea Website-urilor.
- Fișiere de tip cookie privind funcționalitatea sunt utilizate pentru a vă recunoaște atunci când reveniți pe Website-ul nostru și ne permit să vă oferim funcții îmbunătățite și mai personalizate, cum ar fi reamintirea preferințelor dvs. Aceste fișiere de tip cookie colectează informații anonime și nu pot urmări navigările dvs. pe alte site-uri web. Perioada de expirare a acestor fișiere de tip cookie este de maximum 2 ani.
- Fișiere de tip cookie analitice și privind performanța ne permit să recunoaștem și să numărăm utilizatorii și să colectăm informații despre modul în care este utilizat Website-ul (de exemplu, paginile pe care un utilizator le deschide cel mai des și dacă utilizatorul primește mesaje de eroare de la anumite pagini). Aceasta ne ajută să îmbunătățim modul în care funcționează Website-ul nostru, de exemplu, asigurând că puteți găsi ușor ceea ce căutați. Perioada de expirare a acestor fișiere de tip cookie este de maximum 2 ani. În ceea ce priveşte third-party cookies, perioada de expirare poate să varieze şi în unele cazuri poate depăşi 2 ani. Pentru mai multe detalii cu privire la această categorie de cookies, consultaţi Secţiunea 4 de mai jos.
- Fișiere de tip cookie privind marketing și identificarea publicului țintă înregistrează vizita dvs. pe Website-ul nostru, paginile pe care le-ați vizitat și link-urile pe care le-ați accesat. Vom utiliza aceste informații pentru a oferi reclame mai relevante pentru dvs. și interesele dvs. De asemenea, acestea sunt utilizate pentru a limita frecvența cu care puteți vedea o reclamă și pentru a ajuta la măsurarea eficienței campaniilor publicitare. De asemenea, putem împărtăși aceste informații cu terțe-părți (cum ar fi agenții de publicitate) în acest scop. Perioada de expirare a acestor fișiere de tip cookie este de maximum 2 ani. În ceea ce priveşte third-party cookies, perioada de expirare poate să varieze şi în unele cazuri poate depăşi 2 ani. Pentru mai multe detalii cu privire la această categorie de cookies, consultaţi Secţiunea 5 de mai jos.
- Fișiere de tip cookie privind rețelele sociale vă permit să împărtășiți pe site-ul web activitatea dvs. pe rețele sociale, cum ar fi Facebook și Twitter. Aceste fișiere de tip cookie nu sunt controlate de către noi. Pentru mai multe detalii cu privire la această categorie de cookies, consultaţi Secţiunea 6 de mai jos.
- Alte tipuri de fișiere de tip cookie care pot fi utilizate ulterior. Vă vom informa prin politicile noastre actualizate dacă sunt utilizate orice alte tipuri de cookies.
Fișiere de tip cookie utilizate în scopuri statistice și pentru monitorizarea traficului web
Google Analytics
Website-ul noastru utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, furnizat de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit Website să analizeze modul în care utilizați respectivul Website. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dvs. a Website-ului (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dvs. a Website-ului, elaborând rapoarte cu privire la activitatea Website-ului pentru operatorii Website-ului și furnizând alte servicii referitoare la activitatea Website-ului și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. IP cu alte date deținute de Google.
Puteți renunța la Google Analytics fără a afecta modul în care puteți vizita site-ul nostru web.
Informații detaliate cu privire la Google Analytics și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners.
Pentru a împiedica monitorizarea prin acest tip de cookie, puteți instala un add-in pe browserul dvs. web (http://tools.google.com/dlpage/gaoptout).
Alte fișiere de tip cookie analitice și privind performanța
În mod similar și în aceleași scopuri (analiză și monitorizarea traficului), Website-urile noastre utilizează fișiere de tip cookie plasate de Chartbeat, Cxsense şi CrazyEgg pentru a colecta date privind interacțiunea dvs. cu site-ul web și comportamentul dvs. de navigare pe Website (inclusiv ID-ul fișierului de tip cookie, adresa IP și tipul de dispozitiv utilizat pentru a accesa Website-ul). Totuși, primim doar date agregate privind utilizatorii Website-ului, fără nicio posibilitate de a vă identifica.
Informații detaliate privind prelucrarea efectuată de (i) Chartbeat pot fi găsite la https://chartbeat.com/privacy/ (ii) Cxsense pot fi găsite la https://www.cxense.com/about-us/privacy-policy; (iii) CrazyEgg pot fi găsite la https://www.crazyegg.com/privacy.
Fișiere de tip cookie utilizate în scopuri de comercializare directă
Google Analytics
Pentru a primi anunțuri publicitare și conținut de marketing, personalizate în funcție de preferințele dvs., Website-ul nostru utilizează tehnologia DoubleClick for Publishers (DFP) şi Google Ad Exchange, furnizate de Google. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dvs. a Website-ului (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. IP cu alte date deținute de Google.
Informații detaliate cu privire la Google Analytics și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners.
Fișiere de tip cookie privind rețelele sociale
Pe unele dintre Website-urile noastre, terţe părţi care furnizează aplicaţii prin intermediul acestor Website-uri pot plasa propriile lor fişiere de tip cookie în vederea monitorizării performanţei aplicaţiilor lor sau pentru a-şi personaliza aceste aplicaţii pentru dvs. De exemplu, atunci când distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (e.g., Facebook or Twitter) disponibil pe un Website, platforma reţelei de socializare asociată butonului respectiv va înregistra acest lucru. Pe unele Website-uri poate de asemenea să existe conţinut integrat („embedded”), de exemplu conţinut video al unor terţe părţi precum YouTube, şi, în acest caz, aceşti terţi pot să-şi plaseze la rândul lor propriile fişiere de tip cookie.
Asemenea fişiere de tip cookie nu pot fi accesate de Pensiunea Casa Pescarului.
***
Ultima actualizare: 02.02.2021
Putem actualiza această Politică din când în când și vă vom notifica orice modificare prin postarea noii variante pe Website-urile noastre. În cazul în care ne-ați furnizat datele dumneavoastră de contact și ne-ați autorizat să vă contactăm, vă vom anunța dacă modificăm această Politică în mod substanțial. Vă rugăm să consultați periodic această Politică pentru orice modificări.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Protecția datelor cu caracter personal
Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile fundamentale ale Pensiunii Casa Pescarului.
Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”).
Datele personale înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?
Dacă sunteți client sau potențial client
Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Categoriile de date pe care le prelucrăm sunt următoarele:
a) date necesare pentru efectuare rezervărilor (de exemplu, nume, prenume, e-mail, telefon);
b) datele aferente fișei de sosire-plecare, solicitate în baza legislației naționale;
c) informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cerințe speciale, preferințe;
d) date necesare furnizării unor servicii adiționale, după caz;
e) recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre;
f) orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.
Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract vom fi în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu: (i) dacă nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon în cazul în care doriți sa faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea.
Dacă sunteți vizitator în cadrul locației noastre
Colectăm numele, prenumele, seria și numărul actului de identitate.
Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru de internet https://www.casapescaruluimila23.ro
Pentru citirea informațiilor existente pe site nu este necesară oferirea datelor personale.
Totuși, în scopul exploatării tehnice a portalului, colectăm ora și data accesării site-ului Internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet.
Pentru utilizarea unor servicii (ex. rezervări on-line) sunt necesare anumite date personale. Pentru detalii, va rugam să consultați secțiunea corespunzătoare operațiunii utilizate pe site.
DATE PERSONALE ALE MINORILOR
Protejam confidențialitatea datelor obținute de la copii sub 16 ani. În cazul in care aveți vârsta sub 16 ani, trebuie să obțineți consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui pentru orice furnizare de date personale.
DATE SPECIALE
Termenul „date speciale“ se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.
În general, nu colectăm informații speciale decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți.
ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS PERSONALE?
Dacă sunteți client
a) Rezervări pentru hotel, restaurant si/sau bază de tratament sau în cazul solicitărilor de oferte transmise de dvs. pentru anumite evenimente organizate sau ce pot fi organizate.
Scop: prelucrăm datele dvs. personale (i) pentru a vă rezerva un loc în cadrul hotelului/restaurantului/bazei de tratament si (ii) pentru a răspunde solicitărilor de oferte transmise de dvs.
Temei: încheierea unui contract
b) Check-in
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru înregistrarea/cazarea în cadrul hotelului nostru.
Temei: în momentul cazării, conform prevederilor legale în vigoare sunteți obligat la completarea fișei de anunțare a sosirii și plecării care conține un minimum de date necesare pentru a vă putea caza.
c) Serviciul clienți (acest serviciu se refera, printre altele, la: serviciul de transport la hotel, serviciul de concierge, serviciul de curățenie, serviciul de spălătorie, etc)
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și în conformitate cu standardele dvs și ale hotelului.
Temei: executarea contractului de prestare servicii hoteliere.
d) Profilare
Scop: în vederea furnizării unor servicii personalizate, anumite preferințe speciale ale dvs. (de exemplu: dacă preferați camerele de la etajele superioare sau inferioare, dacă vă place un anumit tip de vin, etc) sunt stocate astfel încât, atunci când veți reveni, noi vom ști deja ce vă place
Temei: consimțământul
e) Feedback:
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura că ați avut o experiență plăcută în cadrul unităților noastre.
Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clienților noștri.
f) Marketing:
Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum newsletter-uri comerciale și comunicări de marketing privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dvs.
Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs. (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”)
Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.
Vom include un link de dezabonare, pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.
De asemenea, cu ocazia organizării anumitor evenimente în cadrul hotelului și restaurantului nostru, este posibil să realizăm câteva fotografii, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți cum sunt evenimentele noastre. În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul dvs. la viață privată, vom face tot posibilul ca dvs. să fiți informați despre faptul că vor fi făcute fotografii (pentru obiecțiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”).
g) Alte comunicări: prin e-mail, poștă, telefon sau SMS
Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a răspunde cererilor dumneavoastră, (ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online sau o cerere de ofertă, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea, (iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute pe perioada șederii dvs.
Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standarde dorite prin soluționarea eventualelor cereri/plângeri și pentru a vă asigura de întreaga noastră disponibilitate.
h) Analiză, îmbunătățire și cercetare:
Scop: pentru a asigura constant evoluția calitativă a serviciilor noastre, avem grijă să analizăm fiecare plângere/sugestie din partea dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele și a găsi cele mai bune soluții pentru remedierea acestora.
Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs. și ale pensiunii.
Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru de internet (https://www.casapescaruluimila23.ro)
Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor si/sau orice altă disfuncționalitate a site-ului.
Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia.
CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE?
Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a vă furniza servicii de înaltă calitate, datele dumneavoastră pot fi transmise la sediul central al societății. De asemenea, furnizăm datele dvs. către furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
a) Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale).
b) Evenimente în grup sau întâlniri: dacă vizitați hotelurile noastre în cadrul unui grup sau al unei conferințe, informațiile solicitate pentru planificarea întâlnirii și a evenimentului pot fi partajate cu organizatorii acestor întâlniri și evenimente și, dacă este cazul, cu oaspeții care organizează sau participă la întâlnire sau eveniment.
c) Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte. De exemplu, vă putem aranja închirierea unei mașini sau intermedia servicii opționale de patiserie și bucătărie pentru produse care exced ofertei noastre.
d) Autorități și/sau instituții publice pentru: (i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde solicitărilor acestora, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională). Spre exemplu, potrivit reglementării expuse la Secțiunea “IN CE SCOP SI IN CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DVS PERSONAL” lit. b) orice unitate hotelieră este obligată să transmită zilnic fișele de anunțare a sosirii și plecării ale fiecărui client.
Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?
Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă.
Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele dvs. personale, vom șterge/distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor).
Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod care asigură eliminarea lor în totalitate, iar dacă acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?
În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:
a) Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor dvs. personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
b) Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
c) Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
d) Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
e) Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR);
f) Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR).
g) În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ.
În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. In orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.
SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?
Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea, luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.
Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.
ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII
Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să ne contactați utilizând trimițând un e-mail la următoarea adresă: ecaterina.epifan@yahoo.com iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.
MODIFICĂRI ALE POLITICII
Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare din când în când. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.
Pentru a vă ajuta să urmăriți modificările cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificărilor pentru a recunoaște modificările aduse prezentei politici.